Panevėžio miesto gyventojai yra patenkinti teikiamomis Panevėžio socialinių paslaugų centro paslaugomis. Pasitenkinimo rodiklis, kaip rodo atlikto tyrimo rezultatai, svyruoja nuo 4,13 iki 4,92. Savo nuomonę pareiškė 471 Panevėžio socialinių paslaugų centro klientas.
Vertinant Panevėžio socialinių paslaugų centro teikiamų paslaugų kokybę, respondentai yra itin patenkinti asmeninės higienos ir priežiūros, aprūpinimo techninės pagalbos priemonėmis paslaugomis.
Respondentai taip pat nurodė trūkumų: transporto paslaugos teikimo darbo laikas, nepatogus patekimas į transporto priemonę ir didelė darbuotojų (atvejo vadybininkų) kaita.
Atsižvelgdamas į tyrimo rezultatus ir klientų pasiūlymus Panevėžio socialinių paslaugų centras sieks pagerinti problemines paslaugų teikimo sritis.